fabiennepater.reismee.nl

Things are changing

Jaja… daar is ie dan, mijn laatste maandje is toch echt begonnen. Het word steeds wat realistischer dat ik over een maandje afscheid neem van mijn gastfamilie. Maar things are changing, even een kleine update!

Vorige week heb ik geskyped met de familie uit Australië waar ik eind oktober als au pair zou beginnen. Maar helaas hadden ze slecht nieuws. Door persoonlijke omstandigheden kan ik niet meer komen. Dit was wel een teleurstelling, maar ik dacht, er zijn vast nog genoeg andere families! Ondanks dat begon ik toch wel te twijfelen, ik heb het hier namelijk erg naar mijn zin. Het eind komt steeds dichterbij en ik heb het nog te veel naar mijn zin om te gaan. Toch reactiveerde ik mijn account weer op aupairworld om verder te zoeken naar een andere familie. Ik wilde namelijk niet zomaar opgeven. Ondanks dat werd mijn wil om hier te blijven steeds groter. Hier dacht ik al wat vaker aan de afgelopen tijd. Maar als ik dan dacht aan de familie in Australië, had ik ook erg veel zin om daar heen te gaan. Dus voor nu zit ik met een grote keuze in mijn hoofd wat ik wil gaan doen, en wat ik KAN gaan doen als ik hier zou blijven. Wel staat vast dat ik 19 juli naar huis kom! Wat ik natuurlijk ook even heel lekker vind. Ik weet dus alleen nog niet voor hoe lang.

Verder.. maak ik nog genoeg leuke dingen mee. Op mijn andere blog heb ik de afgelopen tijd wat meer geschreven over plekken die ik heb bezocht. http://everythingilovef.weebly.com/au-pair-in-frankrijk

Zo heb ik een roadtrip gemaakt met drie andere meiden naar Marseille, Aix en Provence en Gorge du Verdon. Dit was heel gaaf. Samen hebben we een auto en airbnb gehuurd. In twee dagen ontzettend veel gezien. Ook ben ik naar het filmfestival geweest in Cannes. Er waren veel beroemdheden, maar helaas geen een gezien. Verder ben ik aan het genieten van het mooie weer, stranddagen en gezellige mensen (ik ben de tel kwijt hoeveel nationaliteiten ik heb ontmoet) wat ik ontzettend gaaf vind. Ik ga goed nadenken wat ik wil gaan doen en ik hou jullie op de hoogte.

Bedankt voor het lezen en tot mijn volgende blog!

Ps. ik zal nog wat nieuwe foto’s toevoegen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active