fabiennepater.reismee.nl

Skypen maar!

Opeens krijg je dan een Franse mail. Een gezin uit Monaco wilde graag Skypen omdat ze geïnteresseerd waren. Twee dagen daarna hadden we afgesproken om te Skypen.
Kan het gesprek in hetEngelsof moet jeFransspreken was mijn vraag, waarop ze reageerden dat zegraagwilden kijken of het lukte in het Frans, ook voor de kinderen.
Het eerste gesprek vond ik lastig, Voor hen was de communicatie in het Engels lastig en voor mij was dat het geval in het Frans. Ik twijfelde een beetje of ik het wel leuk vond en wilde het tweede gesprek even afwachten. Dit ging al een stuk positiever en was wat opener. De derde keer dat we skypeten waren de kinderen er weer bij, net als de eerste keer. Ze hebben drie kinderen, twee meisjes van 5 en 7 en een jongen van 8 (9 als ik daar kom) en ze wonen in Beausoleil bij Monaco. Aan het eind van het gesprek vroegen ze of ik nog interesse in hen had, dat had ik en dat was wederzijds! Ze vertelden dat ze het door zouden geven aan de organisatie en nu kan ik dus een ticket gaan regelen! Stap voor stap kom je dan echt wel heel dichtbij en krijg ik er alleen maar meer zin in.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active